søndag 24. januar 2010

Innser at jeg har nok å gjøre framover

Har akkurat gått igjennom helgene mine framover, og det viser seg at alle er booket - helt fram t.o.m 11. April. Dog er det for det meste koselig ting, bla. helgebesøk av pappa, tur til Berlin, Påske i Kirkenes og litt jobbing. Så jeg klager ikke altså!

I tillegg til dette har vi en leilighet som vi har lyst til å bli ferdig med å pusse opp, men ting tar pokkern meg tid.
Det som gjenstår er:
- gulvlisting
- pusse opp lille gangen
- pusse opp gjesterommet
- sette dør inn til boden
- kjøpe møbler(og det koster forøvrig litt også)
- utallige turer på søppelfyllinga
- male skapdører
- gjøre ferdig kjøkkenet(rydde, spikre, pusse ++)

Og en haug av andre småting!! Men sånn er det!:)
I tillegg har jeg bachloroppgave å skrive, forloveroppgaver - også må jeg jo få flytta inn:-)
Men så kommer sommern, det blir kooooos!:-)

1 kommentar:

Line sa...

Du er virkelig en opptatt kvinne du!
Du må huske å ta det litt med ro også, tenk på <3, er ikke bra å stresse;) Gleder oss til du kommer i påska. Det blir kooos :) KLEM!